Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου 2008

Πρόταση-πλαίσιο για τη Γ.Σ. στις 2.12.08

ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΓΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ ΒΟΛΟΥ ΠΡΟΤΑΣΗ–ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΣΤΙΣ 2.12.08

Οι τελευταίες μέρες ξυπνούν αναμνήσεις από το μεγαλειώδες φοιτητικό κίνημα των περασμένων χρόνων. Με μια σειρά μαζικών γενικών συνελεύσεων, με καταλήψεις σ’ ένα σημαντικό αριθμό σχολών και δυναμικές κινηματικές διαδικασίες, με αποκορύφωμα το σημερινό μαχητικό συλλαλητήριο.

Οι κινητοποιήσεις αυτές αποτελούν πρώτο βήμα του φοιτητικού κινήματος, τόσο στο Βόλο όσο και πανελλαδικά, στο δρόμο της κλιμάκωσης των αγώνων, σε μια συγκυρία που φορτίζεται έντονα από τη παγκόσμια οικονομική κρίση. Μια δομική κρίση του καπιταλισμού, που ξεκινώντας από το χρηματοπιστωτικό σύστημα εξαπλώθηκε ταχύτατα σε όλους τους τομείς και αποκαλύπτει τα όρια της λογικής της ελεύθερης αγοράς και της απάνθρωπης εκμετάλλευσης εργασίας και περιβάλλοντος.

Σε μια περίοδο που η ακρίβεια και η ανεργία καλπάζουν, οι εργαζόμενοι και η νεολαία βλέ-πουν τα εισοδήματα και τα δικαιώματά τους να συρρικνώνονται καθημερινά στο βωμό της πολιτικής του κεφαλαίου. Η κυβέρνηση της ΝΔ, συνεχίζοντας το αντιλαϊκό μεταρρυθμιστικό έργο του ΠΑΣΟΚ και σε σύμπλευση πάντα με τις επιταγές της Ε.Ε., εντείνει την επίθεση σε παιδεία και εργασία, με στόχο το ξεπέρασμα της κρίσης του κεφαλαίου σε βάρος της κοινωνικής πλειοψηφίας (νεολαία, εργαζόμενοι, συνταξιούχοι κοκ). Η επίθεση αυτή είναι εμφανής από την εκποίηση της δημόσιας περιουσίας (ΕΣΥ, Ολυμπιακή, ΟΤΕ, ΔΕΗ, ΕΥΑΘ, ΟΣΕ, λιμάνια), την συνέχιση της πολιτικής της Ευρώ-λιτότητας και της ακρίβειας, μέχρι την φοροεπιδρομή, τη κατάθεση του νέου προϋπολογισμού της φτώχειας αλλά και το σκηνικό πλήρους πολιτικής σήψης που αποκαλύπτουν τα σκάνδαλα και οι μίζες (Siemens, Βατοπέδι κ.α.).


Επίθεση στην Εκπαίδευση
Ταυτόχρονα με τα παραπάνω εντείνεται και η προσπάθεια συνολικής αντιδραστικής αναδιάρθρωσης του εκπαιδευτικού συστήματος, με αιχμή τη πραξικοπηματική αναγνώριση των ΚΕΣ και τη συνέχιση της εφαρμογής διατάξεων του συνολικά κατακριτέου από τη πανεπιστημιακή κοινότητα και απονομιμοποιημένου Νόμου-Πλαίσιο.

Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών (ΚΕΣ): Σε μια προσπάθεια ακύρωσης της νίκης του φοιτητικού κινήματος στη μάχη του άρθρου 16 η κυβέρνηση, στο θερινό τμήμα της Βουλής προς αποφυγή των φοιτητικών αντιδράσεων, ψήφισε το νόμο για την αναγνώριση ιδιωτικών τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων (ΚΕΣ. ΚΕΚ, ΙΕΚ, κολέγια κοκ). Η κίνηση αυτή, που συμπληρώνεται από την ευρωπαϊκή οδηγία 36/05, στοχεύει τόσο στην ιδιωτικοποίηση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης όσο και στην υλοποίηση των κατευθύνσεων της Ε.Ε. για πολυδιάσπαση και κατακερματισμό της παρερχόμενης γνώσης και κατ’ επέκταση τη διάσπαση πτυχίων (Bachelor, master) και επαγγελματικών δικαιωμάτων, στη βάση του Κεντρικού Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης και της διαδικασίας της Μπολόνια.

Επίσης, μέσω της ισοτίμισης ιδιωτικών και δημόσιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων εξισώνονται συνολικά προς τα κάτω, ενώ παράλληλα εισάγεται η έννοια του ανταγωνισμού, τόσο στο εσωτερικό των δημόσιων πανεπιστημίων όσο και μεταξύ αποφοίτων ΑΕΙ-ΤΕΙ-ΚΕΣ κοκ.

Νόμος-Πλαίσιο: Ταυτόχρονα με τα ΚΕΣ, η κυβέρνηση προωθεί όλο και πιο έντονα την εφαρμογή των αντιδραστικών νομοθετημάτων που έχουν ψηφιστεί τα περασμένα χρόνια, με προμετωπίδα της επίθεσης την εφαρμογή του αντεκπαιδευτικού νόμου-πλαίσιο. Η προσπάθεια αυτή δεν προχωρά ενιαία χάρη στην αντίσταση του φοιτητικού κινήματος, με αποτέλεσμα κομμάτια μόνο του νομοσχεδίου να εφαρμόζονται με διαφορετικές ταχύτητες σε κάθε σχολή. Οι διατάξεις αυτές είναι:
 Η λίστα συγγραμμάτων, που καταργεί επί της ουσίας τη δωρεάν διανομή βιβλίων
 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας, που εντατικοποιεί τις σπουδές και ταυτόχρονα εισάγει πειθαρχικά και καταργεί το άσυλο, με στόχο τη ποινικοποίηση των αγώνων
 Τετραετή Αναπτυξιακά Προγράμματα και εισαγωγή ιδιωτικοοικονομικών κριτηρίων λει-τουργίας των πανεπιστημίων.
Τέλος, μαζί με τα παραπάνω «ξεπαγώνουν» οι ήδη ψηφισμένοι νόμοι για Αξιολόγηση, τα μεταπτυχιακά και την έρευνα, που εισάγουν τη λογική του ανταγωνισμού στην εκπαίδευση, την επιβολή διδάκτρων και τη προσαρμογή της έρευνας στις ανάγκες της αγοράς και του κεφαλαίου.


Συνολικά η εκπαιδευτική αναδιάρθρωση εισάγει την λογική:
• Της απαξίωσης των πτυχίων, της αποσύνδεσης πτυχίων – επαγγελματικών και εργασιακών δικαιωμάτων και της συνολικής αλλαγής στον χαρακτήρα των προπτυχιακών σπουδών. Μέσα από την αναθεώρηση του άρθρου 16, την άμεση αναγνώριση των ΚΕΣ – ΚΕΚ – ΙΕΚ ενισχύεται η πολιτική του κατακερματισμού των πτυχίων, των πιστωτικών μονάδων, της δια βίου συσσώρευσης πιστοποιητικών. Με την τελευταία απόφαση της Συνόδου του Λονδίνου, οι εργαζόμενοι τυποποιούνται ανάλογα τις Πιστωτικές Μονάδες σε 8 κατηγορίες και πλαίσια προσόντων.
• Της εισαγωγής ανταποδοτικής και επιχειρηματικής λειτουργίας. Η πολιτική αυτή σήμερα προωθείται μέσω των επιχειρησιακών σχεδίων και των μάνατζερ, μέσω των μη-κρατικών πανεπιστημίων, μέσω του νομοσχεδίου για την έρευνα και τελικά θέλουν να φέρουν ένα σκληρό ανταποδοτικό πλαίσιο λειτουργίας και διαχείρισης οικονομικών πόρων για το πανεπιστήμιο.
• Της εντατικοποίησης των φοιτητών και της πειθάρχησης του φοιτητικού κινήματος, της αντιδραστικο-ποίησης του πλαισίου λειτουργίας των σχολών. Το σύνολο των μέτρων της εκπαιδευτικής αναδιάρθρωσης σκοπεύουν στη διαμόρφωση φοιτητών χωρίς συλλογικές αναπαραστάσεις, στη βάση των απάνθρωπων ρυθμών σπουδών όπως φαίνεται και μέσα από την προσπάθεια για ουσιαστική κατάργηση του ασύλου και ίδρυσης πειθαρχικών – πανεπιστημιακών δικαστηρίων για «απείθαρχους» φοιτητές.


Επίθεση σε Εργασία και Δημοκρατικά δικαιώματα:

Είναι αυτή η πολιτική που ως στόχο έχει τη διαμόρφωση ενός μοντέλου εργαζομένου ο οποίος θα λειτουργεί με τις πλέον ελαστικές σχέσεις εργασίας (Πράσινη Βίβλος), θα είναι απασχολήσιμος, θα πληρώνει ο ίδιος την ασφάλισή του (νέο Ασφαλιστικό) και τελικά θα είναι συνολικά πιο παραγωγικός για τις ανάγκες τους. Ένας εργαζόμενος χωρίς διαπραγματευτική ισχύ και με απουσία συλλογικών τρόπων διεκδίκησης οι οποίες θα μπορούσαν να του δείξουν το δρόμο της αγωνιστικής υπεράσπισης των αναγκών του. Προϋπόθεση βέβαια για όλα αυτά αποτελεί η παράλληλη συντριβή των οποιονδήποτε αντιδράσεων, το τσάκισμα του κινήματος και η επίθεση στα δημοκρατικά δικαιώματα και τις λαϊκές ελευθερίες. Με χαρακτηριστικό παράδειγμα την ποινικοποίηση των μαθητικών κινητοποιήσεων και καταλήψεων, την δολοφονία μεταναστών από τις δυνάμεις της καταστολής, και την παραβίαση στοιχειωδών δικαιωμάτων των φυλακισμένων, που ως απεργοί πείνας εδώ και αρκετό καιρό αγωνίζονται για τα δημοκρατικά τους δικαιώματα.

ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ

Οι αλλαγές που προωθούνται σε εκπαίδευση και εργασία είναι άρρηκτα συνδεδεμένες μεταξύ τους και χρίζουν κοινής απάντησης από τον κοινό αγώνα της νεολαίας και των εργαζομένων. Είναι σαφές πως το ζήτημα της αναγνώρισης των ΚΕΣ, των αντιεκπαιδευτικών και αντεργατικών μεταρρυθμίσεων συνολικά, αφορά όλους τους εργαζόμενους και τη νεολαία. Σε σύνδεση και συντονισμό με τους αγώνες των καθηγητών, δασκάλων, ιατρών, δημοσίων και ιδιωτικών υπαλλήλων και μαθητών παλεύουμε για να ενώσουμε όλα τα πλητόμενα κομμάτια της εκπαίδευσης και της εργασίας κατώ από ένα μάχιμο αντικαπιταλιστικό περιεχόμενο. Τώρα είναι η ώρα να αποδείξουμε ότι είναι ζήτημα όλου του λαού και να εναντιωθούμε απέναντι στα αντιδραστικά μέτρα που προωθεί η κυβέρνηση. Μέσα από τις μορφές συντονισμού και οργάνωσης του κινήματος που ανέδειξαν οι πρόσφατοι αγώνες, θα κινηθούμε στην κατεύθυνση συγκρότησης μετώπου παιδείας- εργασίας, για την απόκρουση και την ανατροπή της πολιτικής της κυβέρνησης, του ΠΑΣΟΚ, της ΕΕ σε εκπαίδευση, εργασία, δημοκρατικά δικαιώματα.

Να γίνουμε η γενιά της ανατροπής

Την ίδια στιγμή που όλο και πιο σκληρά μέτρα περνούν από την κυβέρνηση σύμφωνα με τις κατευθύνσεις της ΕΕ, η εντατικοποίηση των σπουδών μας στην κατεύθυνση της πειθάρχησης φαίνεται και στο τμήμα μας. Δύο χρόνια μετά το μεγαλειώδες Φοιτητικό Κίνημα του 2006, το σύνολο των μαθημάτων της σχολής μας έχουν γίνει κατά 100% πιο δύσκολα, με περισσότερες εργασίες, με πιο απαιτητικές προδιαγραφές, με υποχρεωτικές παρουσίες και διορθώσεις των εργασιών. Η εντατικοποίηση αυτή ξεκινά πλέον από το πρώτο κιόλας έτος, όπου βλέπουμε ότι ακόμη και τα λιγότερο απαιτητικά μαθήματα (δηλαδή τα πιο θεωρητικά), έχουν υποχρεωτικές προόδους κι εργασίες. Ο συντεταγμένος τρόπος με τον οποίον έρχεται να επιβληθεί αυτού του είδους οι λειτουργία της σχολής, φανερώνει την πρόθεση του καθηγητικού μπλοκ να τιμωρήσει και ταυτόχρονα να πειθαρχήσει το Φοιτητικό Σύλλογο, που τα τελευταία δύο χρόνια αγωνίζεται για τα κεκτημένα του Φοιτητικού Κινήματος, και όχι μόνο.

Κι ενώ οι ρυθμοί σπουδών εντείνονται, η τρομοκρατία από το ίδιο το καθηγητικό μπλοκ δεν έχει τέλος. Σε μία περίοδο που το πανεκπαιδευτικό μέτωπο έχει κάνει βήματα στη συγκρότησή του, που φοιτητές και εργαζόμενοι στο χώρο της παιδείας εναντιώνονται στην αναγνώριση των ΚΕΣ και στην εφαρμογή του ΝΝΠ, η πλειοψηφία των καθηγητών της Χωροταξίας προχωρά σε επίμονη κινδυνολογία για τα χαμένα μαθήματα του εξαμήνου (Studio Χωροταξίας, Ιστορία Πόλης τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα), με σκοπό την τρομοκράτηση των φοιτητών. Είναι ξεκάθαρο πως, την ίδια στιγμή που απαιτούμε να δικαιωθούν οι αγώνες μας, απαιτούμε και τη συμπόρευση στους αγώνες αυτούς με τους καθηγητές μας. Φράσεις του τύπου «Δεν σκοπεύω να αναπληρώσω το μάθημα» αποτελούν μοχλό πίεσης και εκφοβισμού προς το Φοιτητικό Κίνημα. Η αυταρχικότητα αυτή θα πρέπει να τελειώσει, και οι φοιτητές να βγουν κερδισμένοι στη μάχη που δίνεται αυτή τη στιγμή ενάντια στην Κυβέρνηση, χωρίς να θυσιαστεί το εξάμηνο. Θυμίζουμε απλά την διαδικασία των τελευταίων ετών όπου είχαμε φοιτητικό κίνημα διαρκείας: Και το 2006 και το 2007 όπου ο Σύλλογος μας είχε συνολικά 19 εβδομάδες κατάληψη δεν χάθηκαν παρά μόνο 8 μαθήματα! Η διαδικασία που γινόταν τότε και που θα γίνει και στο φετινό ακαδημαϊκό έτος, όταν ξεσπάσουν οι 5ημερες καταλήψεις διαρκείας (η μόνη νικηφόρα μορφή πάλης όπως αποδείχτηκε και στα προηγούμενα χρόνια) είναι απλή και γενικά αποδεκτή. Οι γενικές συνελεύσεις έβαζαν αποφάσεις και μορφές πάλης του Συντονιστικού Γενικών Συνελεύσεων και Καταλήψεων, οι καταλήψεις έβγαιναν, δεν υπήρχαν ψευτοδίπολα κατάληψη-αντικατάληψη (ή τουλάχιστον αυτά ξεπερνιόντουσαν και τα υπερπηδούσε ο αέρας του φοιτητικού Κινήματος), το κίνημα στοχοποιούσε τον πολιτικό του στόχο, και έμενε συγκεντρωμένο σε αυτόν με πολιτικό πείσμα κι εμμονή, γινόταν η μάχη, το Φοιτητικό κίνημα κέρδιζε (Ιούνης του 2006 απόσυρση του Νόμου Πλαίσιο, Φλεβάρης του 2007 μπλοκάρισμα της Συνταγματικής Αναθεώρησης) και τελικά πήγαινε και διεκδικούσε και τα μαθήματα που έχανε και τα κέρδιζε. Έτσι θα πρέπει να γίνει και φέτος. Να ξεφύγουμε από τις λογικές του ατομικού μονόδρομου και της μεσοπρόθεσμης οπτικής των καταστάσεων και να πάμε σε συλλογικούς νικηφόρους αγώνες με μακροπρόθεσμο πλεονέκτημα για εμάς, την πληττόμενη πλειοψηφία των αμφιθεάτρων. Αυτό θα κάνουμε και φέτος!!!

Σήμερα , οι ευκαιρίες που ανοίγονται στο κίνημα την εποχή της οικονομικής κρίσης καθώς και η άνοδος των αγώνων τα τελευταία χρόνια μας δείχνουν ότι ο δρόμος του αγώνα είναι αυτός που οδηγεί στη νίκη. Η νεολαία και οι εργαζόμενοι δεν έχουν να περιμένουν τίποτε άλλο πέρα από τους αγώνες που οι ίδιοι θα κάνουν.


Ο αγώνας μας είναι δίκαιος! Η τρομοκρατία δεν θα περάσει!


Απαιτούμε:
• Να αποσυρθεί τώρα ο αντιδραστικός νέος ΝΟΜΟΣ-ΠΛΑΙΣΙΟ
• Να αποσυρθεί η οδηγία 36/05 και το προεδρικό διάταγμα για την αναγνώριση των ΚΕΣ
• Να καταργηθούν τα ΚΕΣ-ΚΕΚ-ΙΕΚ
• Καμία αναθεώρηση του άρθρου 16 και του Συντάγματος συνολικά
• Άμεση κατάργηση των νόμων ΝΔ – ΠΑΣΟΚ για ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, ΙΔΒΕ, ΔΟΑΤΑΠ, νόμοι για μεταπτυχιακά και έρευνα
• Να μην εφαρμοστούν οι αποφάσεις Μπολόνια, Πράγα, Βερολίνο, Λονδίνο. Να γίνει η Ελλάδα ο σπασμένος κρίκος του Κοινού Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης. Ρήξη και Ανυπακοή στην ΕΕ και την πολιτι-κή της.
• Να καταργηθεί η βάση του 10 για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
• Να καταργηθεί η λίστα συγγραμμάτων. Να διανεμηθούν συγγράμματα που να καλύπτουν το 100% της ύλης, χωρίς κανένα περιορισμό σε κόστος ή μορφή και σε σύντομο χρονικό διάστημα.
• Καμία εντατικοποίηση των σπουδών μας ΤΩΡΑ!
• Δικαίωση του αγώνα των φυλακισμένων απεργών πείνας και ικανοποίηση των αιτημάτων τους, άμεσα

Παλεύουμε για:
• Ενιαίο 12χρονο σχολείο. Χωρίς διαχωρισμούς σε Ενιαίο Λύκειο – ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ κοκ.
• Ελεύθερη πρόσβαση στην γνώση και την έρευνα, χωρίς οικονομικούς και ταξικούς φραγμούς, σε ένα ε-νιαίο, δημόσιο και δωρεάν φορέα σπουδών, που δεν θα διαχωρίζεται σε ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΚΕΣ-ΚΕΚ-ΙΕΚ.
• Ένα πτυχίο ανά γνωστικό αντικείμενο χωρίς ειδικεύσεις και κατατμήσεις που θα κατοχυρώνει επαγγελ-ματικά δικαιώματα. Με όλα τα εργασιακά δικαιώματα πάνω σε αυτό. Το πτυχίο μόνη προϋπόθεση για δουλειά χωρίς καμιά διαδικασία πιστοποιήσεων μετά απ’ αυτό. Ισχυρά επαγγελματικά και εργασιακά δικαιώματα. Ενιαίες και αδιάσπαστες προπτυχιακές σπουδές σε κάθε σχολή - όχι στους 2 κύκλους προ-πτυχιακών σπουδών του συστήματος της Μπολόνια.
• Ανθρώπινους ρυθμούς σπουδών - όχι στην εντατικοποίηση των σπουδών μας!
• ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, μία μόνιμη και σταθερή με πλήρη ασφαλιστική κάλυψη και αύξηση των αποδοχών – όχι στη μερική απασχόληση και στις ελαστικές σχέσεις εργασίας. 1400 ευρώ κατώτατο μισθό για όλους τους εργαζομένους
• Πλήρης ασφαλιστική κάλυψη - σύνταξη σε κάθε πολίτη, Έλληνα ή μετανάστη, νέο ή ηλικιωμένο. Άμεση αντιμετώπιση της ανασφάλιστης και μαύρης εργασίας. Πλήρης και αυτοδίκαια δημόσια και δωρεάν α-σφαλιστική και υγειονομική κάλυψη για κάθε νέο πτυχιούχο και για κάθε άνεργο μέχρι να βρουν δουλειά. Πλήρη ασφαλιστικά δικαιώματα και μισθό για κάθε μορφή επιμόρφωσης, για την πρακτική των ΑΕΙ, ΤΕΙ και ΙΕΚ
• Δωρεάν σίτιση, στέγαση, συγγράμματα, συγκοινωνίες για όλους. Αύξηση των δαπανών για όλες τις κοι-νωνικές ανάγκες.
• Κάτω τα χέρια από το άσυλο. Διεύρυνσή του σε εργασιακούς και άλλους χώρους
• Όλη η εξουσία στις Γενικές Συνελεύσεις.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ:
• Πανελλαδικό-Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο, Πέμπτη 4 Δεκέμβρη στην Αθήνα, Προπύλαια, 12.00
• Τριήμερη κατάληψη της σχολής την Τετάρτη 3, Πέμπτη 4 και Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου
• Λειτουργία ενός ενιαίου και ανοιχτού ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΥ Συντονιστικού των Γενικών Συνελεύσεων όπου οι ανοιχτές Συντονιστικές Επιτροπές φοιτητικών και σπουδαστικών συλλόγων θα πρέπει να συντονίζο-νται στη βάση της λογικής της Γενικής Συνέλευσης. Το συντονιστικό να προτείνει, να συνδιαμορφώνει και να αποφασίζει στη βάση των αποφάσεων των Γενικών Συνελεύσεων και των Συντονιστικών Επιτροπών. Διενέργεια μετά την πανελλαδική πορεία
• Δημιουργία ανοιχτής συντονιστικής επιτροπής κατάληψης. Η συντονιστική επιτροπή να έχει όλη την ευθύνη των εκδηλώσεων. Να μην έχει μόνο το ρόλο της εφαρμογής της απόφασης αλλά μέσα από αμε-σοδημοκρατικές διαδικασίες να είναι χώρος πραγματικής πολιτικής ζύμωσης και αντιπαράθεσης. Αποτέ-λεσμα αυτού μπορεί να είναι η κοινή δράση, ο περαιτέρω σχεδιασμός, ακόμα και μία πρόταση σε επόμενη Γ. Σ . και σε ένα Συντονιστικό Γενικών Συνελεύσεων. Σε καμία περίπτωση δεν θα αντιτίθεται στην απόφαση της Γ.Σ. του Συλλόγου.
• Συντονισμό με όλα τα πληττόμενα-αγωνιζόμενα κομμάτια της κοινωνίας
• Εξωστρεφείς παρεμβάσεις στην πόλη καθ’ όλη την διάρκεια των καταλήψεων
• Παράσταση διαμαρτυρίας στην επόμενη Γ.Σ.Τ. για την εντατικοποίηση
• Νέα Γενική Συνέλευση την Πέμπτη 4 Δεκέμβρη με επαναληπτική την Τρίτη 9 Δεκέμβρη,13.00,ΑΜΦ



ΧΩΡΟΑΤΑΞΙΑ Ε.Α.Α.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: