Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2008

Πρόταση πλαίσιο για τη Γ.Σ. στις 15/10/2008

ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΧΩΡΟΤΑΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΤΙΣ 15/10/08



Το πολιτικό κλίμα αυτήν την περίοδο είναι αρκετά θερμό, καθώς ήδη από την πρώτη συνέλευση, δύο βδομάδες από την έναρξη του εξαμήνου συναντούμε σκάνδαλα με άρωμα καλοκαιριού ( ακτοπλοϊκές, Siemens, μονή Βατοπεδίου ), μεταρρυθμίσεις στο χώρο της παιδείας που πέρασαν μέσα στο καλοκαίρι όταν το φοιτητικό κίνημα βρίσκεται σε αδράνεια, αλλά και τις πιο πρόσφατες κρίσεις της κυβέρνησης και πολύ περισσότερο την πτώχευση εταιριών «ιερών τεράτων» του καπιταλισμού.



Αν παρατηρήσει κανείς τα όσα ακούγονται στα ΜΜΕ το τελευταίο διάστημα, θα μπορούσε να πιστέψει πως η οικονομική κρίση των χρηματοπιστωτικών κολοσσών στην Αμερική, αλλά πρόσφατα και στην Γηραιά Ήπειρο, σημαίνει και μια νέα εποχή για τον παγκόσμιο καπιταλισμό. Μια εποχή όπου οι βασικές αρχές του νεοφιλελευθερισμού τίθενται υπό αμφισβήτηση, ενώ έννοιες όπως παρεμβατικό κράτος ξανάρχονται στην επιφάνεια. Η πραγματικότητα είναι μάλλον αρκετά διαφορετική: ο όρος του παρεμβατικού κράτους στρεβλώνεται έτσι ώστε να προστατέψει τους κολοσσούς από την πτώχευση και την κατάρρευση, χωρίς όμως να δείχνει να ενδιαφέρεται για τους πολίτες – δανειολήπτες και τις επιπτώσεις που θα έχει σε αυτούς η επερχόμενη κρίση.



Η κρίση κορυφώθηκε απότομα στην πατρίδα του αμερικάνικου ονείρου και αμέσως είχε επίδραση σε όλη την παγκόσμια οικονομία. Πολυεθνικές κολοσσοί του χρηματοπιστωτικού τομέα και ασφαλιστικές (AIG) χρεοκόπησαν εν μια νυκτί, παρασέρνοντας σε κρίση όλη την αμερικάνικη, αλλά και παγκόσμια οικονομία και οδηγώντας πολλούς υπαλλήλους τους στην ανεργία, ενώ χιλιάδες ανθρώπων βρέθηκαν από τη μια στιγμή στην άλλη άστεγοι ζώντας με τον εφιάλτη της ανέχειας. Προκειμένου να ξεπεραστεί η κρίση, αλλά πολύ περισσότερο να διασωθεί το μοντέλο της πλήρως ελεύθερης οικονομίας που δείχνει πλέον ποια είναι τα όριά του, υιοθετήθηκαν στρατηγικές που κατακρίθηκαν από αρκετούς υπέρμαχους του νεοφιλελευθερισμού. Εδώ φάνηκε πως ακόμα και αυτά τα όρια του άκρατου νεοφιλελευθερισμού μπορούν να μεγαλώσουν όταν οι κυβερνήσεις βοηθούν με κάθε τρόπο. Έτσι στην Αμερική ξοδεύτηκαν υπέρογκα ποσά του δημόσιου χρήματος, όχι για να ανακουφίσουν τους πληγέντες πολίτες, αλλά για να εξαγοράσουν τα χρέη των εταιριών.



Προσπαθώντας να ξεπεράσει την παγκόσμια οικονομική κρίση και την κρίση του δικομματισμού στην Ελλάδα η κυβέρνηση της ΝΔ, υπό τις οδηγίες της Ε.Ε. και με την πολιτική σύμπνοια ΠΑΣΟΚ και ΣΕΒ, προχωράει σε νέα επίθεση σε παιδεία κι εργασία, όπου προσπαθεί να εφαρμόσει το ασφαλιστικό νομοσχέδιο και να επιβάλλει μία νέα φοροεπιδρομή μέσα από τον προϋπολογισμό λιτότητας που καταθέτει. Την ίδια σκληρή πολιτική εφαρμόζει και στην εκπαίδευση όπου οι μεταρρυθμίσεις για την οποία επιβάλλει είναι ένας από τους κύριους άξονες της κυβερνητικής ατζέντας. Ύστερα από ένα πανεκπαιδευτικό κίνημα δύο χρονών που έριξε στον κάλαθο των αχρήστων την συνταγματική αναθεώρηση του άρθρου 16 και που έφερε δυναμικά στην επικαιρότητα τα δικαιώματα και τις διεκδικήσεις των φοιτητών, η κυβέρνηση μετά την επανεκλογή της επιβάλλει πραξικοπηματικά όλο το σχέδιό της για μετατροπή της ήδη προβληματικής δημόσιας εκπαίδευσης σε γόνιμο επενδυτικό έδαφος για το κεφάλαιο. Μετά τη ψήφιση του νέου νόμου-πλαίσιο, μέσα στο καλοκαίρι ακολούθησε και η αναγνώριση των πτυχίων των ΚΕΣ και των κολλεγίων και η εξίσωσή τους με αυτά των ΑΕΙ. Αυτό σε συνδυασμό με το ΔΟΑΤΑΠ (πρώην ΔΙΚΑΤΣΑ) ουσιαστικά εισάγει την ιδιωτική εκπαίδευση από τη πίσω πόρτα μειώνοντας ταυτόχρονα τα εργασιακά δικαιώματα των αποφοίτων και εισάγοντάς τους με χειρότερους όρους στην αγορά εργασίας.



Ήδη με την ψήφιση του νέου νόμου πλαίσιο εισάγονται χρηματοοικονομικά κριτήρια στα πανεπιστήμια, όπου το πανεπιστήμιο επιχείρηση πλέον εντατικοποιείται σε μεγάλο βαθμό και γίνεται προσπάθεια για πειθάρχηση του φοιτητικού κινήματος.. Σημαντικά σημεία του νέου νόμου πλαίσιο είναι:

Κατάργηση του ασύλου: Με το νέο νόμο, τα όρια του Ακαδημαϊκού Ασύλου καθορίζονται από τη Σύγκλητο του κάθε Πανεπιστημίου μην περιλαμβάνοντας περιοχές του Πανεπιστημίου που θεωρούν ότι δεν είναι απαραίτητο. Για παράδειγμα, άσυλο μπορούν να θεωρηθούν όλες οι αίθουσες διδασκαλίας κι έρευνας, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι ενιαίοι εξωτερικοί ή εσωτερικοί χώροι. Αυτό θα έχει πολλές επιπτώσεις στην ανάπτυξη του φοιτητικού κινήματος, καθώς τα παραπάνω σημεία δε θα είναι χώροι ελεύθερης διακίνησης ιδεών και οι αστυνομικές αρχές θα μπορούν να εισβάλλουν και να περιπολούν αυθαίρετα, δίπλα σου, και χωρίς ειδική άδεια. Η απόφαση για την άρση του ασύλου μεταφέρεται πλέον στο πρυτανικό συμβούλιο (ο πρύτανης και οι 2 αντιπρυτάνεις – με πλειοψηφία το άσυλο μπορεί να αρθεί)

Αιώνια φοίτηση-διάρκεια φοίτησης: η διάρκεια σπουδών των τμημάτων έχει περιοριστεί στα 2ν, στο διπλάσιο δηλαδή των υποχρεωτικών ετών φοίτησης.

Χρηματοδότηση του Α.Ε.Ι.-Τετραετές αναπτυξιακό πρόγραμμα: Συντάσσεται για κάθε Α.Ε.Ι. ένα τετραετές αναπτυξιακό πρόγραμμα, το οποίο κάθε Τμήμα πρέπει να φέρει εις πέρας μέσα στην τετραετία. «Εάν, με ευθύνη του Α.Ε.Ι., δεν υπάρξει τετραετές ακαδημαϊκό-αναπτυξιακό πρόγραμμα, αναστέλλεται κάθε κρατική χρηματοδότηση προς το Α.Ε.Ι. με εξαίρεση τους πόρους για τη μισθοδοσία όλων των κατηγοριών προσωπικού, για την κάλυψη λειτουργικών δαπανών, και για τη φοιτητική μέριμνα.» Εκβιάζεται, δηλαδή, το κάθε τμήμα ώστε να φροντίσει να συντάξει και να εφαρμόσει το πρόγραμμα αυτό, αλλιώς η χρηματοδότηση από το κράτος του Α.Ε.Ι. για την οποία παλεύουμε εδώ και χρόνια, διακόπτεται.

Λειτουργία Ιδρύματος-manager: Υπεύθυνος για τη διαχείριση και τη διεύθυνση του Ιδρύματος τίθεται ένας γραμματέας-manager, του οποίου οι αρμοδιότητες είναι κυρίως διοικητικές και οικονομικές. Αυτό σημαίνει ότι παύουν τα μέχρι πρότινος αρμόδια όργανα να αποφασίζουν συλλογικά με συνελεύσεις όπου οι φοιτητές έχουν άποψη, και αντί αυτού αποφασίζει ο γραμματέας, σε συνεργασία με τον εκάστοτε πρόεδρο του τμήματος.



Επόμενο βήμα για την κυβέρνηση είναι η υιοθέτηση της κοινοτικής οδηγίας 36/2005 της ΕΕ στο εσωτερικό δίκαιο με προεδρικό διάταγμα. Η κοινοτική οδηγία αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην ολοκλήρωση του ΚΕΧΑΕ (Κοινός Ευρωπαϊκός Χώρος Ανώτατης Εκπαίδευσης) και στη διαδικασία της Μπολόνια, καθιερώνοντας ενιαία κριτήρια αξιολόγησης, πιστοποίησης και αντιστοίχησης των προσόντων. Αναγνωρίζεται δηλαδή επαγγελματική ισοτιμία των πανεπιστημίων του εξωτερικού και των συνεργαζόμενων τους κολλεγίων με τα ελληνικά πανεπιστήμια, με βάση τα χρόνια φοίτησης σε κάθε βαθμίδα.

1. Αναγνωρίζει την επαγγελματική ισοτιμία των κολλεγίων και κέντρων ελευθέρων σπουδών που συνεργάζονται με πανεπιστήμια του εξωτερικού με τα ελληνικά ΑΕΙ και ΤΕΙ. Μέσω της οδηγίας στοχεύεται το σάρωμα της ελληνικής εκπαίδευσης από την ιδιωτική επιχειρηματική εκπαίδευση, η διάσπαση των σπουδών σε επιμέρους βαθμίδες και κύκλους, τα πιστοποιητικά κατάρτισης στη θέση των πτυχίων άρα και στην κατάργηση των επαγγελματικών και εργασιακών δικαιωμάτων όλης της σπουδάζουσας νεολαίας.
2. Δημιουργείται ένα πολυεπίπεδο σύστημα εκπαίδευσης όπου τα ελληνικά πτυχία ισοτιμούνται επαγγελματικά με τα κολλέγια, εισάγονται οι κύκλοι σπουδών, μεταφέρονται επαγγελματικά και εργασιακά δικαιώματα στα μεταπτυχιακά που καθιερώνονται σαν ανώτερη βαθμίδα, με δίδακτρα.
3. Με την κοινοτική οδηγία και την αναγνώριση των ΚΕΣ δημιουργείται ένα πλέγμα κατάρτισης, παράλληλα με τα δημόσια πανεπιστήμια, που σε συνδυασμό με ό, τι προωθείται σε αυτά (αξιολόγηση, πιστωτικές μονάδες κλπ) μετατρέπει τα ιδρύματα σε κέντρα κατάρτισης. Ο τεμαχισμός της εκπαίδευσης σε επιμέρους κομμάτια, κύκλους και ευέλικτες δομές ενθαρρύνει όλους τους ατομικούς δρόμους «μάθησης» και απόκτησης προσόντων είτε είναι ιδιωτικοί και επιχειρηματικοί, εντός ή εκτός του επίσημου δικτύου εκπαίδευσης, εντός ή εκτός εργασίας (πρακτική άσκηση, απόκτηση εμπειρίας) οποιουδήποτε δηλαδή τίτλου σπουδών ή εργασιακής εμπειρίας, σε οποιαδήποτε ηλικία. Πρακτικά καταργείται οι έννοιες πτυχίο, εργασιακό και επαγγελματικό δικαίωμα, και η νεολαία πολυδιασπασμένη σε διαφορετικές δομές εκπαίδευσης κυνηγά ατομικά πιστοποιητικά σπουδών, καταρτίσεις και επαγγελματικές δεξιότητες που δεν κατοχυρώνουν κανένα δικαίωμα. Αποθεώνεται η κατάρτιση αφού τα κολλέγια παρέχουν αποσπασματική και τυποποιημένη «γνώση» που ανταποκρίνεται στις άμεσες ανάγκες των επιχειρήσεων.
4. Τέλος και εξαιρετικά σημαντικό η οδηγία αναγνωρίζει τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, παραβιάζοντας πλήρως το άρθρο 16. Η ιδιωτική και επιχειρηματική εκπαίδευση θα πιέσει τα δημόσια ΑΕΙ και ΤΕΙ να υιοθετήσουν τους όρους λειτουργίας των ιδιωτικών στην εκπαίδευση, την έρευνα, τη διοίκηση και τη λειτουργία.


Το νομοσχέδιο για τα ΚΕΣ σε συνδυασμό με την Κοινοτική Οδηγία νομιμοποιεί την ήδη υπάρχουσα κατάσταση η οποία δημιουργεί “εμφυλίους” ανάμεσα στη νεολαία, και αποκρύπτει το σημαντικότερο γεγονός: ότι όλοι αυτοί οι νέοι βρίσκονται στην ίδια δεινή θέση και πρέπει ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ να διεκδικήσουν το δικαίωμα τους στην εκπαίδευση και στην εργασία. Η απάντηση απέναντι στο νομοσχέδιο για τα ΚΕΣ ΔΕΝ θα πρέπει να είναι “να μην αναγνωρίζονται τα πτυχία των ΚΕΣ παρά μόνο τα δικά μας των ΑΕΙ”, όπως κάποιοι υποστηρίζουν. Μια τέτοια άποψη, διαχωρίζει και μόνο τους νεολαίους, αντί να τους ενοποιεί απέναντι στο κεφάλαιο και στους εκφραστές του, ώστε να διεκδικήσουν μια άλλη πραγματικότητα.



Προτάσσοντας την υποχρέωση προς την ΕΕ και την ανυπαρξία άλλης επιλογής, η κυβέρνηση επιδιώκει να απαλλαχτεί της ευθύνης στο θέμα της αναγνώρισης των κολλεγίων και να την παρουσιάσει σαν αναπόφευκτη. Στην πραγματικότητα όμως, η αναγνώριση των κολλεγίων όχι μόνο συμβαδίζει πλήρως και υπαγορεύεται από την αντιεκπαιδευτική πολιτική της ΝΔ αλλά και προωθήθηκε έμπρακτα από την ίδια την κυβέρνηση. Καταρχάς είναι ο Κωστής Χατζηδάκης πρώην ευρωβουλευτής της ΝΔ και νυν υπουργός μεταφορών που εισήγαγε τη συγκεκριμένη τροπολογία. Επιπλέον σύμφωνα με το κοινοτικό δίκαιο, κάθε κράτος – μέλος έχει την πλήρη αρμοδιότητα καθορισμού του περιεχομένου της διδασκαλίας, της οργάνωσης του εκπαιδευτικού συστήματος και του περιεχομένου και της οργάνωσης της επαγγελματικής εκπαίδευσης. Μόνο αν τα κολλέγια αναγνωριστούν ως εκπαιδευτικά ιδρύματα, όπως συμβαίνει με το νόμο που ψήφισε η κυβέρνηση μέσα στο καλοκαίρι, τίθεται το θέμα της αναγνώρισης των επαγγελματικών δικαιωμάτων και της υπερίσχυσης του ευρωπαϊκού δικαίου έναντι του συντάγματος. Άρα η ίδια η κυβέρνηση έφτιαξε το έδαφος για την ανοιχτή παραβίαση του συντάγματος για την αναγνώριση και ίδρυση ιδιωτικών σχολών, πλήρως εναρμονισμένων με τις ανάγκες της αγοράς και των επιχειρήσεων.



Απέναντι σε όλη αυτή την επίθεση της κυβέρνησης και του κεφαλαίου στη δημόσια εκπαίδευση και στα εργασιακά δικαιώματα των φοιτητών – μελλοντικών αποφοίτων, η απάντηση του φοιτητικού κινήματος δεν μπορεί παρά να είναι ολοκληρωμένη και δυναμική. Να μαζικοποιήσει και πάλι τις συνελεύσεις και να κατέβει στους δρόμους κάνοντας ξανά το τρίπτυχο συνελεύσεις – καταλήψεις – διαδηλώσεις πραγματικότητα και κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Να προβάλλει αιτήματα αναγκαία στο σήμερα. Απέναντι στην ιδιωτικοποίηση των πανεπιστημίων να προβάλλει το δημόσιο χαρακτήρα της εκπαίδευσης και την ελεύθερη πρόσβαση σε αυτό. Απέναντι στις λογικές που βάζει το πανεπιστήμιο – επιχείρηση, μια εκπαίδευση που θα απαντάει στις κοινωνικές ανάγκες. Απέναντι στην εφαρμογή του νομοσχεδίου για τα ΚΕΣ(Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών) εμείς προτάσσουμε μια συνολική απάντηση του πανεολαιίστικου κινήματος που θα απαντάει με πολιτικούς όρους εκβιάζοντας πολιτικά την κυβέρνηση ζητώντας την κατάργηση όλων των νομοσχεδίων για την εκπαίδευση μέσω συνελεύσεων-διαδηλώσεων-καταλήψεων και αναδεικνύοντας την ανάγκη για ενιαία πανεπιστημιακή εκπαίδευση, αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν. Μία εκπαίδευση που θα ξεκινάει από το ενιαίο 12χρονο σχολείο με τον μαθητή να έχει ελεύθερη πρόσβαση στο πανεπιστήμιο (χωρίς ταξικούς και εξεταστικούς φραγμούς. Εισαγόμενος σε έναν ενιαίο φορέα πανεπιστημιακής εκπαίδευσης (χωρίς διαχωρισμούς σε ΑΕΙ-ΤΕΙ-ΚΕΣ-ΚΕΚ-ΙΕΚ) όπου θα υπάρχουν γνωστικά αντικείμενα αντίστοιχα των κοινωνικών αναγκών με ενιαία πτυχία με όλα τα επαγγελματικά δικαιώματα εξασφαλισμένα. Το πτυχίο αυτό θα είναι η μοναδική προϋπόθεση για την εξασφάλιση της εργασίας.



Σε μια περίοδο που η κυβέρνηση έχει επιλέξει να ανοίξει μέτωπο σε παιδεία και εργασία η απάντηση δεν θα μπορούσε να είναι διασπασμένη. Τίθενται οι όροι εκείνοι που δημιουργούν το προνομιακό πεδίο σύνδεσης των εργαζομένων με τους φοιτητές, εκτός υποταγμένης συνδικαλιστικής γραφειοκρατίας της ΓΣΕΕ και λήψης αποφάσεων από τα πάνω – κομματικής περιχαράκωσης του ΠΑΜΕ και την νεολαία προτάσσοντας ως μοναδική λύση την από κοινού διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους. Η συνάντηση αυτή είναι αναγκαία κυρίαρχα σε πολιτικό, αλλά και σε χωροχρονικό επίπεδο. Πρέπει με ενιαίο τρόπο εμείς ως αυριανοί εργαζόμενοι με την νεολαία της εργασιακής περιπλάνησης και ανασφάλειας, μαζί με τα πληττόμενα κομμάτια της εργασίας να βγούμε στο προσκήνιο απαιτώντας όλα αυτά που μας κλέβουν. Οι αγώνες που δόθηκαν το προηγούμενο διάστημα από δασκάλους, καθηγητές, μαθητές και τα αιτήματά τους έθεσαν κοινούς και διευρυμένους στόχους με το φοιτητικό κίνημα, δεν κατάφεραν όμως να βρεθούν και χρονικά. Σήμερα, είναι αναγκαία η συνέχιση της προσπάθειας πολιτικής σύνδεσης σε ένα ανώτερο επίπεδο, με γνώμονα τις περσινές φοιτητικές και εργασιακές κινητοποιήσεις με στόχο να δημιουργηθεί και να διευρυνθεί το ρήγμα της κοινωνικής αμφισβήτησης, που θα οδηγήσει στην ρήξη και την ανατροπή των όρων, που θέλουν να διαμορφώσουν για να ζήσουμε αύριο, για εμάς χωρίς εμάς!





ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

• Να καταργηθεί τώρα ο νέος ΝΟΜΟΣ-ΠΛΑΙΣΙΟ της εντατικοποίησης και της πειθάρχησης και το νομοσχέδιο για τα ΚΕΣ. Καμία αναθεώρηση του άρθρου 16 και του Συντάγματος συνολικά
• Να μην περάσει η κοινοτική οδηγία 36/05
• Άμεση κατάργηση των νόμων για ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, ΙΔΒΕ, ΔΟΑΤΑΠ
• Καμία νομιμοποίηση των «Κολεγίων» Κατάργηση των Κ.Ε.Σ., των Ι.Ε.Κ και εν γένει της πολυδιάσπασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:

• Ενιαία Δημόσια και δωρεάν Πανεπιστημιακή εκπαίδευση για όλους και σε όλες τις βαθμίδες. Όχι στους οικονομικούς – εξεταστικούς – ταξικούς φραγμούς για την πρόσβαση στην εκπαίδευση. Όχι στη βάση του ¨10¨ για εισαγωγή στη τριτοβάθμια εκπαίδευση. Δωρεάν σπουδές για όλους, Δωρεάν σίτιση, στέγαση, συγγράμματα, συγκοινωνίες κλπ. Ένα πτυχίο ανά γνωστικό αντικείμενο σπουδών. Το πτυχίο μόνη προϋπόθεση για δουλειά χωρίς καμιά διαδικασία πιστοποιήσεων μετά απ’ αυτό. Ενιαία πτυχία, χωρίς κατατμήσεις, διασπάσεις και εξειδικεύσεις. Ισχυρά επαγγελματικά και εργασιακά δικαιώματα. Όλα τα δικαιώματα στο πτυχίο. Ενιαίες και αδιάσπαστες προπτυχιακές σπουδές σε κάθε σχολή. Όχι στους 2 κύκλους προπτυχιακών σπουδών του συστήματος της Μπολόνια.
• Όχι στην επιχειρηματική λειτουργία των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ.
• Κάτω τα χέρια από το άσυλο. Υπεράσπιση και διεύρυνση των δημοκρατικών δικαιωμάτων και των συνδικαλιστικών ελευθεριών.
• Λιγότερη δουλειά, δουλειά για όλους μόνιμη και σταθερή, με αύξηση των αποδοχών – κατάργηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας.
• Όχι στις ελαστικές σχέσεις εργασίας στο χώρο της εκπαίδευσης - Καθηγητές και δάσκαλους μόνιμους, πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης Κανένας πολίτης, Έλληνας ή μετανάστης, νέος ή ηλικιωμένος χωρίς ασφαλιστική κάλυψη ή σύνταξη. Άμεση αντιμετώπιση της ανασφάλιστης και μαύρης εργασίας. Πλήρης και αυτοδίκαια δημόσια και δωρεάν ασφαλιστική και υγειονομική κάλυψη για κάθε νέο πτυχιούχο και για κάθε άνεργο μέχρι να βρουν δουλειά. Πλήρη ασφαλιστικά δικαιώματα και μισθό για κάθε μορφή επιμόρφωσης, για την πρακτική των ΑΕΙ, ΤΕΙ και ΙΕΚ.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ:

• Συμμετοχή στην πορεία την Πέμπτη 16 Οκτωβρίου στις 13.00 στο Θόλο.
• Ανοιχτό συντονιστικό Γενικών Συνελεύσεων αμέσως μετά το τέλος της πορείας στο Θόλο.
• Κατάληψη της σχολής την Τρίτη 21 Οκτωβρίου ημέρα πανελλαδικής απεργίας.
• Συμμετοχή στο συλλαλητήριο της Τρίτης 21 Οκτώβρη με ξεχωριστή πανεκπαιδευτική προσυγκέντρωση στο Δημαρχείο, 9.00. Ανοιχτό συντονιστικό Γενικών Συνελεύσεων αμέσως μετά το τέλος της πορείας στο Θόλο.
• Λειτουργία ενός ενιαίου και ανοιχτού Συντονιστικού των Γενικών Συνελεύσεων όπου οι ανοιχτές Συντονιστικές Επιτροπές φοιτητικών και σπουδαστικών συλλόγων θα πρέπει να συντονίζονται στη βάση της λογικής της Γενικής Συνέλευσης. Το συντονιστικό να προτείνει, να συνδιαμορφώνει και να αποφασίζει στη βάση των αποφάσεων των Γενικών Συνελεύσεων και των Συντονιστικών Επιτροπών.
• Συνέντευξη τύπου των Φοιτητικών Συλλόγων την Παρασκευή 17 Οκτώβρη
• Νέα Γενική Συνέλευση του Φ.Σ.






ΧΩΡΟΑΤΑΞΙΑ Ε.Α.Α.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: